0

Geen producten geselecteerd.

cart (0)

werkwijze

U wilt mooie nieuwe hoezen voor uw Linteloo bank of stoel. Wij doen het als geen ander! Wij hebben letterlijk duizenden klanten blij gemaakt in de loop der jaren.

 

Hoe werkt het?

Pimp Je Bank heeft een zeer efficiënte manier van werken. Hiermee houden wij de kosten laag, en geven we alle voordeel aan onze klanten.

De belangrijkste stap voor de klant is te bepalen precies welke meubel (merk, model, maat) het om gaat.

De tweede stap is : afmetingen controleren. Wij krijgen berichten met een vraag om een offerte te verstrekken voor bijvoorbeeld - een Linteloo 3-zits bank. Maar de één klant noemt een Linteloo 216 cm bank een 3-zits bank, terwijl de andere noemt de Linteloo 260 cm bank een 3-zits bank. Om misverstanden te voorkomen, verzoeken wij u om de merk, model en maat accuraat te vermelden.

Voorbeeld : Ik heb een Linteloo Easy Living 216 cm brede bank.

Wanneer u precies weet welk merk, model en maat meubel u in bezit heeft, kunt u bij ons een offerte vragen.

Als u de model van uw meubel niet kunt identificeren - neemt u aub. contact met ons op.

Het is belangrijk om vooraf te weten dat wij halen uw meubels niet op. We gebruiken de oude hoezen van de klant als patroon en maken nieuwe hoezen. Voor veel bekende merken en modellen hebben we al de patronen bij ons. In loop der jaren heeft bedrijf Pimp Je Bank een grote archive van patronen verzameld. 

We maken en leveren hoezen. Onze prijzen zijn exclusief het aantrekken van de hoezen om de meubel. Wanneer de hoezen klaar zijn, komen onze klanten op afspraak bij ons langs de hoezen op te halen. De hoezen worden vervolgens op de meubels gedaan door de klanten zelf.

Nieuwe Hoezen Offerte Aanvraag

Uiteraard verwelkomen we aanvragen van potentiele klanten. Hier zijn een paar meer tips:
Bij ons is het vermelden van de juiste merk, model en maat erg belangrijk.

Om een prijsindicatie te vragen - liefst een mail bericht opsturen naar ons met de volgende informatie:
1) Merk, model, maat van de meubel die u wilt laten bekleden.

2) Exacte configuratie van uw meubel.
3) Een paar goede foto's van uw meubel - de actuele meubel die u wilt laten bekleden. (geen catalogus beeld, geen foto's van soortgelijk bank). Actuele foto's geven aan ons een duidelijk beeld van de configuratie, de staat van de meubel en alle onderdelen die u bekleed wilt hebben.

Gelieve geen offerte/prijsindicatie vragen van meubels die u niet heeft.

We verzoeken u ook vriendelijk om begrip te tonen als we in sommige gevallen weigeren om een prijsindicatie te verstreken. We verstreken een prijsindicatie uitsluitend als we de opdracht kunnen uitvoeren. In veel gevallen is dat niet mogelijk omdat de oude hoezen van de klant kunnen niet gebruikt worden als mal/patroon.

We hebben al bij ons een zeer groot verzameling van patronen voor hoezen van veel bekende design banken. Deze gebruiken we wanneer het van toepassing is. 

Een prijsindicatie is maximaal 30 dagen geldig en niet bindend.

Voor stoelen/eetkamerstoelen: de minimum bestelhoeveelheid is 4 stuks hoezen.
Voor fauteuil stoelen: de minimum bestelhoeveelheid is 2 stuks hoezen.
Het is niet niet mogelijk om uitsluitend hoezen te bestellen voor een poef/hocker of voetstoel.
Het is niet niet mogelijk om uitsluitend hoezen te bestellen voor één of meer losse onderdelen van een set.

We behouden ons het recht om geen prijsindicatie/prijsopgave/offerte te verstreken.
We behouden ons het recht om een opdracht niet te accepteren.

Het identificeren en bepalen van de merk, model en maat van eigen meubel is de volledige verantwoordelijkheid van de klant, niet van ons. Als de informatie gegeven door de klant fout is geweest, is er geen ruil, retour of verstelwerk mogelijk.

 

Levertijd
Actie hoezen zijn bij ons direct leverbaar, in kleuren die op dat moment beschikbaar zijn. Hiernaast is het mogelijk in elke gewenste kleur hoezen te bestellen bij ons. Op bestelling gemaakt hoezen leveren wij in 3 tot 6 weken. In uitzonderlijke gevallen hebben we 8 weken of meer nodig.

Geldigheid 
Een prijsopgave is maximaal 30 dagen geldig. Na 30 dagen is er sprake van een nieuwe prijsaanvraag. Een prijsopgave is pas bindend nadat de aanbetaling is ontvangen door ons binnen 30 dagen van het verstrekken van deze, en na overleg met ons is overgemaakt.

Levering
Wanneer de bestelling klaar is, wordt de klant geïnformeerd door e-mail bericht. De klant dient binnen 14 dagen hierna de restant bedrag te betalen en zijn hoezen op afspraak op te halen. 

We sturen hoezen niet op. Er is geen uitzondering mogelijk.

Betreft het ophalen van hoezen op afspraak: Neemt u aub. uw afspraak met ons serieus. In het geval van afzegging van een afspraak of het verplaatsen van tijdstip binnen een termijn van 24 uur of minder dan 24 uur, brengen wij kosten (tussen € 80/- tot € 200/-) in rekening van de klant.

Kortingsacties
Een prijsopgave is uitsluitend in de vermelde actie periode, is pas bindend nadat de aanbetaling ontvangen is door ons, en is uitsluitend bindend wanneer de aanbetaling ontvangen is (betaling zichtbaar in onze bankrekening) door ons binnen de actie periode.

Merk Model Maat
Betreft de hoezen: Wij volgen de afmetingen van de originele hoezen in nieuwe staat. Het identificeren en bepalen van de merk, model en maat van een meubel is de volledige verantwoordelijkheid van de klant, niet van ons. Het doorgeven van de merk, model en maat van een meubel is de volledige verantwoordelijkheid van de klant, niet van ons. Wij maken de hoezen gebaseerd op de informatie betreft de merk, model en maat vermeld door de klant. In gevallen waar geen exacte informatie wordt gegeven, volgen we de standaard afmetingen in ons patroon archieven. Als de informatie gegeven door de klant fout is geweest, of ontbreekt, dan in dit geval doen wij geen verstelwerk, en bieden wij geen restitutie aan.

In gevallen waar de oude hoes van de klant als patroon wordt gebruikt : De oude hoes wordt versnipperd en kan niet meer gebruikt worden als hoes. We kunnen de oude hoes of de restanten van de oude hoes niet terug geven aan de klant. De nieuwe hoes wordt zo veel mogelijk een kopie van de oude hoes. Beperkingen/verschillen in stof kunnen het resultaat beinvloeden. Hier kunnen we helaas niets aan doen. Als de oude hoes van de klant gewassen is geweest, en deze gewassen hoes wordt aan ons gegeven om een kopie van te maken, dan kunnen we geen zekerheid geven over de pasvorm van de nieuwe hoes. Hoezen krimpen, ook na één keer wassen. Een hoes kan gekrompen zijn ook als hij na het wassen om de meubel kan.

In gevallen van kwijtraking van de oude hoes van een klant door omstandigheden buiten onze macht, de maximale vergoeding aangeboden door ons is € 40/- incl. btw. per opdracht. Deze vergoeding is uitsluitend van toepassing nadat wij de aanbetaling van een klant ontvangen hebben, en werkelijk met een opdracht zijn begonnen. Deze vergoeding is niet van toepassing in gevallen van kwijtraking, schade, geen levering door afwezegheid of levering op een andere/verkeerde adres van een pakket, als een klant uit eigen initiatief zijn oude/nieuwe hoezen aan ons stuurt via postpakket, DPD, DHL of een andere bezorgingsdienst. Bij annulering van een opdracht door de klant uit eigen initiatief bieden wij geen restitutie aan voor oude hoezen geleverd aan ons door de klant.

Als een klant zijn oude of andere hoezen niet in persoon wilt brengen, maar uit eigen initiatief ervoor zou kiezen om zijn oude hoezen aan ons op te sturen via postpakket, DPD, DHL of een andere bezorgingsdienst - in zulke gevallen zijn wij niet verantwoordelijk/aansprakelijk voor het kwijtraking of schade van zo'n pakket. Er wordt door ons geen vergoeding aangeboden in gevallen van kwijtraking, schade, geen levering door afwezegheid of levering op een andere/verkeerde adres. We behouden het recht om brieven / pakketten te weigeren. Als een brief/pakket op een verkeerde adres/pick-up point wordt geleverd, behouden we het recht om deze niet op te halen.

Belangrijk! Aub. geen pakketten opsturen naar ons. Wij accepteren geen pakketten. Als een partij toch een pakket stuurt naar ons - In zulke gevallen zijn we niet verantwoordelijk/aansprakelijk voor het kwijtraking, schade, geen levering door afwezegheid of levering op een andere/verkeerde adres van zo'n pakket. We zullen het pakket niet accepteren. Er wordt door ons geen vergoeding aangeboden. Verder zullen we geen pakketten ophalen van postkantoren of pick-up-points, of op zoek gaan naar verloren pakketten.

Als een klant een oude hoes bij ons heeft achtergelaten, en geen bestelling bij ons heeft geplaatst/wilt plaatsen - bewaren wij de hoes maximaal 30 dagen. Daarna wordt zo'n hoes verwijderd door ons. We sturen hoezen nooit terug per post. In zulke gevallen is er geen sprake van vergoeding.

We accepteren geen meubels van klanten. Als een klant toch een meubel bij ons heeft achtergelaten - zijn we niet verantwoordelijk/aansprakelijk voor het kwijtraking, schade of diefstaal. Er wordt door ons geen vergoeding aangeboden.

Algemene Voorwaarden - Overig

 We behouden ons het recht om prijswijzigingen uit te voeren.

 We behouden ons het recht om onze werkwijze te veranderen.

 We behouden ons het recht om een opdracht/bestelling te weigeren.

We behouden ons het recht om een opdracht/bestelling te annuleren. Als we een opdracht annuleren, de maximale vergoeding is het bedrag van aanbetaling.

 We leveren uitsluitend na ontvangst van volledige betaling.

 Betreft actiehoezen - de klant is volledig verantwoordelijk voor het identificeren van zijn eigen meubel, wij niet.

 Betreft hoezen die op bestelling zijn gemaakt -  de klant is volledig verantwoordelijk voor het identificeren van zijn eigen meubel, wij niet. 

 Betreft actie hoezen - wij bieden geen mogelijkheid van retour en/of ruil.

 Betreft hoezen die op bestelling zijn gemaakt - wij bieden geen mogelijkheid van retour, ruil en/of annulering.

Betreft hoezen die op bestelling zijn gemaakt - Als wij de hoezen niet kunnen maken/leveren, dan ontvangt de klant zijn aanbetaling terug van ons. In zulke gevallen de maximale vergoeding angeboden aan de klant is het bedrag van aanbetaling. 

Betreft het ophalen van hoezen op afspraak: Neemt u uw afspraak met ons serieus. In het geval van afzegging van een afspraak of het verplaatsen van tijdstip binnen een termijn van 24 uur of minder dan 24 uur, brengen wij kosten (tussen € 80/- tot € 200/-) in rekening van de klant.

Belangrijk - Betreft alle hoezen: het is niet mogelijk (vooraf of/en achteraf) om één of meer onderdelen van een hoezenset los te bestellen. Deze regel is van toepassing ook op klanten die eerder bij ons hoezen hebben besteld. 

Neemt u aub. uw afspraak met ons serieus. We werken uitsluitend met vaste afspraken. In het geval van afzegging van een afspraak of het verplaatsen van tijdstip binnen een termijn van 24 uur of minder dan 24 uur, brengen wij kosten (tussen € 80/- tot € 200/-) in rekening van de klant.

Betreft het opvulling, hervulling en/of herstellen van losse kussens (merken Linteloo, Molinari enzo.) - wij doen dit werk strikt éénmalig en op afspraak. Neem aub. uw afspraak met ons serieus. In het geval van afzeggen van een opdracht binnen een termijn van 24 uur of minder dan 24 uur, brengen wij kosten (tussen € 80/- tot € 200/-) in rekening van de klant/potentiele klant.

 

  • De prijs offerte voor het hervullen van kussens is voor het volledige vervanging van alle oude losse vulmateriaal in de kussens met verse nieuwe vulmateriaal. De originele koudschuim kernplaat in zitkussens laten we zitten. Deze wordt niet verwijderd of vervangen.

  • Betreft het hervullen van kussens - We behouden ons het recht om een opdracht te weigeren nadat wij de actuele kussen hebben bekeken. Niet alle kussens kunnen hersteld worden. 
  • Betreft nieuwe hoezen - wanneer een bestelling klaar is berichten wij de klant per e-mail. De klant dient zo snel mogelijk, maximaal binnen 14 dagen hiernaa alle betalingen te voldoen en zijn hoezen in persoon op te halen van ons, op afspraak. Na 14 dagen behouden wij het recht deze hoezen te verkopen aan een andere klant/partij. Er is, in zulke gevallen, geen sprake van terugbetaling van de aanbetalingsbedrag. 

  • Betreft nieuwe hoezen  - wanneer een bestelling klaar is berichten wij de klant per e-mail. De klant dient zo snel mogelijk, maximaal binnen 14 dagen hierna alle betalingen te voldoen en zijn hoezen in persoon op te halen van ons, op afspraak. Bij verloren gaan van de hoezen door schade, diefstal of andere omstandigheden buiten ons macht zullen wij geen nieuwe hoezen maken voor de klant.

  • We leveren onze hoezen in de volgende manier: De klant komt zelf in persoon (op afspraak) de bestelling ophalen. De klant controleert alle onderdelen van zijn bestelling en daarna betaalt ter plaats au contant, en ontvangt een btw bon op papier. Wij hebben op dit moment geen pin mogelijkheid. (Als een klant zijn bestelling zelf wilt komen ophalen en geen contant wilt betalen, dan betaalt de klant vooruit het gehele factuurbedrag per overmaking. Zodra de betaling zichtbaar is in onze bankrekening, geven wij per e-mail een bevestiging van betaling. Daarna mag de klant de bestelling ophalen.) Wij sturen hoezen nooit op. We maken geen uitzonderingen in ons werkwijze en betalingswijze.

  • We werken met zeer kleine winstmarges en geven veel voordelen aan de klant, zoals lage prijzen en hoge kwaliteit. Om te kunnen overleven is het noodzakelijk voor ons in een efficiënte manier te werken. Daarom vragen wij onze klanten om uitsluitend op (vaste en vooruit) afspraak hun bestellingen op te halen, en aub. op tijd te komen op de afgesproken tijdstip. Gelieve uw afspraak een paar dagen vooraf regelen.

  • We gebruiken dikke ritsen van een goede kwaliteit. Wij controleren alle ritsen vóór het levering aan de klant. We leveren uitsluitend hoezen met ritsen in goede staat. 

  • Hoezen gemaakt met sommige stoffen in onze collectie zijn wasbaar. De hoezen zijn dan geschikt om af en toe te wassen. Lichtkleurig en witte hoezen worden snel vies. Selecte Design is niet verantwoordelijk/aansprakelijk voor hoezen die eventueel snel slijten door te vaak gewassen te zijn geweest. We gebruiken degelijke stoffen. Ook deze kunnen beschadigingen oplopen door huisdieren en/of de borstels van een stofzuiger. Het is belangrijk om de juiste mondstuk te gebruiken als u een stofzuiger gebruikt om de bank of stoel schoon te maken. Het is mogelijk dat nieuwe hoezen in sommige stoffen wat kreukels hebben. Linnen en katoen stoffen zijn meer gevoelig voor kreukels. In zulke gevallen doen we ons best om de kreukels weg te krijgen. We kunnen geen garantie geven over het wegstrijken/weghalen van de kreukels.

  • Betreft op-bestelling-gemaakte hoezen : Bij alle stoffen is er altijd een kans van kleine kleur afwijking tussen de stoffen staalb oek en de actuele stof van de hoezen. Bij natuur stoffen zoals linnen en katoen is de kans van kleurafwijking en afwijking in textuur veel groter. Elke batch van linnen is anders in zijn eigenschappen en reageert anders tegen verf. We kunnen helaas hiermee niets doen.

  • Hoezen gemaakt met katoen, linnen en katoen linnen mengsel stoffen zijn niet wasbaar, zullen in loop der tijd verkleuren en iets slapper worden. Dit is vooraf duidelijk doorgegeven aan elke klant en ook vermeld in elke offerte. Daarom is er geen spraak van restitutie (geld terug) van de aankoopbedrag bij een klacht achteraf.

  • We plaatsen ritsen en/of klittenband in de nieuwe hoezen in dezelfde plekken als uw oude hoezen. Let op - Sommige bankhoezen hebben een kunstof profiel aan de onderrand. Dit doen we niet.

  • We behouden het recht om kleine wijzigingen en/of afwijking te maken in de door ons gemaakt nieuwe hoezen, ten opzicht van de oude originele hoezen.

  • Betreft op-bestelling-gemaakte hoezen : Een eventueel klacht moet schrijftelijk per email worden aangegeven, binnen 7 dagen na ontvangst van het product. Uitsluitend bij een fout of gebrek van onze kant maken we een aanbod van éénmalige verstelwerk. De klant moet, binnen 14 dagen, het door ons gevraagd procedure volgen en voldoen en meewerken om het eventueel probleem op te lossen. Na 14 dagen vervalt de éénmalige aanbod van verstelwerk.
  • Betreft op-bestelling-gemaakte hoezen : Prijs van wit, grijswit, off-white/ecru hoezen is 20% hoger dan alle andere kleuren.

  • Betreft op-bestelling-gemaakte hoezen : Als Selecte Design (Pimp Je Bank) de bestelling niet kan leveren : In zulke gevallen zullen wij het volledige aanbetalingsbedrag aan de klant restitueren. De maximale vergoeding in zulke gevallen zal altijd de aanbetalingsbedrag zijn, en niet meer.

  • Betreft op-bestelling-gemaakte hoezen : Na aanbetaling is het niet mogelijk voor de klant om een bestelling te annuleren.

  • Betreft op-bestelling-gemaakte hoezen : Er is geen retour, restitutie, ruil of achteraf aanpassing mogelijk.
  • Betreft oude hoezen die worden aan ons gegeven/geleverd bieden wij geen vergoeding aan. Oude hoezen die als patroon worden gebruikt worden versnipperd en niet terug gegeven aan de klant. Oude hoezen die meer dan 30 dagen bij ons staan worden altijd verwijderd. Wij sturen hoezen nooit op. Bij annulering van een opdracht door de klant uit eigen initiatief bieden wij geen restitutie aan voor oude hoezen geleverd aan ons door de klant.

  • We geven elke klant een idee van de tijd nodig om een opdracht uit te voeren en de bestelde product te leveren. Dit is slechts een schatting en is niet bindend.
  • Selecte Design kan zich beroepen op overmacht wanneer zij haar verplichtingen jegens de afnemer niet of niet tijdig kan nakomen als  gevolg van omstandigheden die Selecte Design redelijkerwijs niet aan te rekenen zijn zoals: natuurrampen, storingen, stakingen, files enzo. 

  • Door een bestelling te plaatsen gaat u mee akkoord met onze algemene voorwaarden (de bovengoenoemde voorwaarden).    

 

Hoezen Specialist

Wij zijn super gespecialiseerd in het maken en leveren van hoezen voor design banken en stoelen, vooral Linteloo en Flexform. Onze prijs-kwaliteitverhouding is onverslaanbaar!

Latest Tweets

Facebook

© 2018 Pimp Je Bank

Linteloo hoezen, bekleding en kussens. Linteloo bank herstofferen. Linteloo kussens opvullen, Linteloo nieuw kussens bestellen, linteloo hoezen easy living, linteloo Fabio hoezen kopen, Linteloo Matu hoezen bekleding,